niedziela, 27 lutego 2011

tym razem ja w obiektywie Praetorian



7 komentarzy:

  1. hmmm coraz bardziej zmysłowe i interesujące są prezentacje Twoich prac :) bardzo udane podoba misię

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zdjęcia mnie powalają:)
    genialne!!!!
    jestem pod ogromnym wrażeniem:)
    gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo Wam dziękuję, mnie też satysfakcjonują! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. masz niezle cycki

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam nie wiem na czym sie bardziej skupic...Przepiekne
    P.S.
    Ciekawe czy Robertowi Niemcowi i Wojtkowi Jagielskiemu tez sie podobaly...

    bylinka73@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  6. No ba!!! Oczywiście, ze się Niemcowi i Jagielskiemu bardzo się na tych zdjęciach podobałam!!!!! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda bardzo kusząco.

    OdpowiedzUsuń