czwartek, 30 września 2010

Druga część pokazu Angelo Rivieri






www.angelorivieri.pl

5 komentarzy:

  1. Witaj Madziu.
    Wielkie gratulacje. Mam nadzieję, że to doda Ci wiary w siebie. Chyba, że się mylę... ale ja tak mam, czasem to jest potrzebne, by móc dalej tworzyć, często tylko dla samego aktu tworzenia.

    Najserdeczniej Cię pozdrawiam.

    Dorota

    Ps. Do Gdańska w tym roku nie dojechałam, czego naprawdę bardzo żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!!

    Doroto! wiary w siebie to mi nie brakuje! Aktualnie szukam nowych ścieżek rozwoju warsztatu i wygląda na to, ze znalazłam!!! technika jaką wypracowałam i udoskonali łam przez lata już we mnie wygasa, czuje, że już doszłam do ściany! To bbbaaardzo twórcze! I jak zwykle w odpowiednim momencie rozwiązanie przychodzi samo! móc tworzyć to dla mnie najważniejsze ale przerwy są potrzebne!!!

    Szkoda, że nie dojechałaś do Gdańska, jak będziesz w pobliżu zapraszam serdecznie!

    Pozdrawiam gorąco!

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowa biżuteria dla wyjątkowych kobiet. Prosta, surowa a przy tym bardzo kobieca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuję za trafną opinię!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyszłam tutaj od Mighosi z Krakowa, przywiodło mnie znajome nazwisko i twarz. Kiedyś się znałyśmy, to było dawno, byłaś na początku swojej działalności twórczej, ale już wtedy robiłas ciekawą biżuterię.Znam twoją biżuterię jest fascynujaca. Jestem pełna uznania dla twojej pasji tworzenia i przebytej drogi arytystycznego samorozwoju.Będę tu czasem wpadac.Pozdrawiam z Italii.Bożena

    OdpowiedzUsuń